Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάζει ο ευρωπαϊκός οργανισμός IDM (Institute of Direct Marketing), τα κοινωνικά μέσα χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα, εκτιμάται πως πάνω από..... το ένα τρίτο (35%) των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων αξιοποιούν τα κοινωνικά μίντια και δίχτυα σε καθημερινή βάση, προκειμένου να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους και άλλες επιχειρήσεις (πχ προμηθευτές) με τις οποίες συναλλάσσονται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου