Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης να καταργήσει όλα τα μεταμεσονύχτια δρομολόγια από 1 Οκτωβρίου. Οι αλλαγές θα γίνουν προκειμένου να μειωθούν τα έξοδα του ΟΑΣΘ, καθώς το βράδυ οι λεωφορειακές γραμμές...
...δεν έχουν την πληρότητα που έχουν τα πρωινά, άρα ούτε και τα αντίστοιχα έσοδα, ενώ οι ώρες αυτές κοστίζουν περισσότερο στη μισθοδοσία του προσωπικού.
Παράλληλα θα αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων μέσα στην ημέρα, για αυτό και κατέφυγαν στο μέτρο αυτό. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΑΣΘ, με την αύξηση της συχνότητας εξυπηρέτησης στις περιόδους υψηλής ζήτησης, που επιτυγχάνεται με την αύξηση του αριθμού των πραγματοποιούμενων δρομολογίων στις ώρες αιχμής, βελτιώνονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους
πολίτες.
Ωστόσο, η κατάργηση των νυχτερινών δρομολογίων θα δημιουργήσει πρόβλημα σε δεκάδες χιλιάδες φοιτητές και εργαζόμενους που θα αναγκάζονται να καταφεύγουν στη λύση του - κατά πολύ ακριβότερου- ταξί.
Η μοναδική μεταμεσονύχτια γραμμή που θα διατηρηθεί είναι η γραμμή 78Ν, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ - Αεροδρόμιο.
real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου